Sídlo společnosti:
Prostějov venkov o.p.s.
Jižní 549/1,
798 02 Mostkovice
Vyhlášení: 11.12.2015
Příjem žádostí: 21.12.2015 – 29.4.2016
Kolová výzva s vyhodnocením projektů po ukončení příjmu žádostí
Realizace: od 1.1.2014 – 31.12.2018
Celkové způsobilé výdaje: 2 – 30 mil. Kč
IROP výzva č. 18 Zvýšení podílu udržitelných forem dopravy
Vyhlášení: 11.12.2015
Příjem žádostí: 21.12.2015 – 29.4.2016
Kolová výzva s vyhodnocením projektů po ukončení příjmu žádostí
Realizace: od 1.1.2014 – 31.12.2018
Celkové způsobilé výdaje: 2 – 30 mil. Kč
Aktuální pravidla naleznete zde
| Oprávnění žadatelé | |
| Bezpečnost dopravy | Cyklodoprava |
| Kraje | Kraje |
| Obce | Obce |
| Dobrovolné svazky obcí (DSO) | DSO |
| Organizace zřizované nebo zakládané kraji | Organizace zřizované nebo zakládané kraji |
| Organizace zřizované nebo zakládané obcemi | Organizace zřizované nebo zakládané obcemi |
| Organizace zřizované nebo zakládané DSO | Organizace zřizované nebo zakládané DSO |
| Provozovatelé dráhy nebo drážní dopravy | - |
Míra podpory:
EFRR 85%
ČR 15% provozovatel dráhy SŽDC, s.o.
5% kraje, obce, DSO, a jimi zřizované organizace, za podmínky, že se nejedná o obchodní společnosti
Bezpečnost dopravy:
Rekonstrukce, modernizace a výstavba chodníků, podél komunikací I., II. a III. třídy a místních komunikací, přizpůsobených osobám se sníženou schopností pohybu a orientace, včetně přechodů pro chodce
Rekonstrukce, modernizace a výstavba bezbariérových komunikací pro pěší k zastávkám veřejné dopravy.
Rekonstrukce, modernizace a výstavba podchodů nebo lávek (části mostních konstrukcí, na kterých je komunikace pro pěší vedena) pro chodce přes silnice I., II. a III. třídy, železniční a tramvajovou dráhu, opět přizpůsobených osobám se sníženou schopností pohybu a orientace a navazující na bezbariérové komunikace pro pěší.
Realizace souvisejících prvků zvyšujících bezpečnost dopravy a zmírňující negativní vlivy (např. veřejné osvětlení, přechody pro chodce, ostrůvky, světelná signalizace, nástupiště zastávek, výsadba doprovodné zeleně, vždy v souvislosti s projektem komunikace pro pěší viz. bod 1-3).
Cyklodoprava:
Rekonstrukce, modernizace a výstavba samostatných stezek pro cyklisty nebo stezek pro cyklisty a chodce se společným nebo odděleným provozem s dopravním značením C8a, b, C9a, b, nebo C10a, b sloužících k dopravě do zaměstnání a do škol a za službami.
Rekonstrukce, modernizace a výstavba jízdních pruhů pro cyklisty nebo společných pásů pro cyklisty a chodce v přidruženém prostoru silnic s dopravním značením C8a, b, C9a, b, nebo C10a, b sloužících k dopravě do zaměstnání a do škol a za službami.
Úprava a rekonstrukce liniových opatření pro cyklisty v hlavním dopravním prostoru silnic (vyhrazené jízdní pruhy a koridory pro cyklisty).
Související doprovodná infrastruktura (stojany na jízdní kola, zmírňující opatření (výsadba doprovodné zeleně) a související prvky zvyšující bezpečnost cyklistické dopravy (osvětlení, prvky ITS, vždy v souvislosti s projektem cyklostezky viz. bod 1-3).
Kritéria přijatelnosti:
Soulad s dopravní politikou ČR 2014-2020
Karta souladu s principy udržitelné mobility - obce do 50 000 obyvatel
Min. 85 % celkových způsobilých výdajů směřuje na hlavní aktivity projektu uvedené výše.
Opatření bezpečnost - Intenzita automobilové dopravy je vyšší než 500 vozidel/den
Opatření cyklodoprava
Projekt je v souladu s Národní strategií rozvoje cyklistické dopravy ČR pro léta 2013 – 2020
Opaření svádí cyklistický provoz z pozemní komunikace s intenzitou automobilové dopravy vyšší než 3000 vozidel/den, nebo
jsou navrženy k obsluze jedné či více obcí s min 500 obsazenými pracovními místy, nebo
jsou navrženy k obsluze jedné či více obcí s min. 4000 obyvateli, nebo
jsou navrženy s přímým napojením na liniové opatření pro cyklisty (cyklostezku), se kterou dohromady zajišťují obsluhu území s min. 750 obsazenými pracovními místy
jsou navrženy s přímým napojením na liniové opatření pro cyklisty (cyklostezku), se kterou dohromady zajišťují obsluhu území min. 6000 obyvateli.
| Po | Út | St | Čt | Pá | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |